Varför sitta uppe mitt i natten?

Jo,det ska jag skriva här tänkte jag... Jag sitter nämligen uppe för att jag ska hämta min kära sambo kl.04 på hans jobb! Visst e jag FÖR snäll?! Men vad gör man inte för sin andra hälft??! :o) Tyvärr så tillhör jag katogori : NATTUGGLA så egentligen gör det inte mig så mycket när jag ändå bara ska sitta hemma en kväll som denna. Om ni nu undrar vad han jobbar med så jobbar han som bartender. (Har själv jobbat som det tidigare i livet mitt)
Vi fick en kväll tillsammans fram till kl. 22 som innehöll god middag till Melodifestivalen. Tänker inte skriva så mycket om den faktiskt... Men måste erkänna att det ska bli spännande och se den 14 mars vem som kommer att få reprentsera (stavning någon?) Sverige!!?

Så nu ska jag fortsätta och surfa runt lite tills jag ska köra om ca. en timme!:o)


Natta folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback