Kunde haft söndagsångest!?

Japp det kunde jag haft... MEN jag har ju inget jobb som jag vet jag måste gå till imorgon, så då slipper jag tänka på det!! Saken e att när jag jobbade så hade jag ALLTID ångest att gå till jobb på söndagarna.. Bara tanken på att man måste gå upp i ottan va en vidrig tanke!
Nu ligger jag här i soffan och e slappare än slappast, skulle egentligen behövt gå ut och få lite motion och frisk luft, men har verkligen ingen energi. DET kan jag få ångest över.. Att jag bara låter mina dagar susa förbi. Tror nog att jag har kommit in i den liten tristess i vardagen och får då inte så mycket energi till något! Kan kanske kalla det för lite deprestion...
Ikväll ska vi laga hemmalagad pizza och det skal bli mumma..
Har väl annars inte så stora planer på resten utav denna dag/kväll.. Jo,föresten.. Vi måste hem till svärföräldrarna och lämna bilen vi lånade under helgen och säga hej hopp! Jobbigt att man måste förflytta sig från soffan till duschen snart då..... :o(

Ja detta va bara en liten status på vad jag gör just nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback