Gårdagens..

Hej hej!

Bloggade inget igår så då får jag väl skriva om min dag igår idag istället... :o)

Gick upp kl. 9.30 efter att ha snooset klockan i 1 1/2 timme.. hihi..
Jag och min sambo har fått ett tillfället jobb utav min svärmor.. Så vi va tvungna att gå upp någonlunda  tid. Vi har lov att sitta hemma och jobba, men det e det ända som e positivt med detta jobb! Vi sitter nämligen och punsher in en undersökning som ska in på företagets intranet. INTE så kul... MEN goa pengar! Får tänka så...
Vi satt väl och jobbade i sådär 5,5 timme...

Undertiden jag satt o jobbade fick jag ett samtal av mitt gamla jobb, som jag har varit i kontakt med ang. jobb! Och fick inkallelse på en intervjuv på torsdag!! :o) :o) Intervjuv och intervjuv.. Hon som jag ska träffa har jag jobbat med förr, så jag tror OCH hoppas att jag ska dit o samtala lite bara!!?

Sen på eftermiddagen drog F och skottade snö uppe på en tants sitt tak... Det e nämligen såhär att här e HUR MYCKET SOM HELST MED SNÖ! Så nu går dom ut o varnar att folk måste skotta sina tak, för det finns risk för att taken går igenom! Har redan hänt på en skola och i en Rema 1000 butik....
Medans han gjorde det så drog jag hem till F`s sin bror o fruga och satt o snackade lite gojja.

Hemma igen så blev det kinamat for oss! Klockan blev så sent så jag orkade inte ställa mig o laga någon mat.. så tog det smidigaste förre det sunda! Hehhee...

Dagen slutade med att jag somnade i soffan brevid älsklingen min! *mys*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback