E trött... meen..

Hejsvejs!

Ett par dagar sen sist jag skrev nu... Sorry!

Men ska skriva här vad som har hänt på dessa dagarna

Tisdag kväll:
Kom hem efter 2 1/2 timmes skidåkning.. Det va mycket kul o trevligt att umgås med svåger och svägerska.. Lite trist att det va så dimmigt som det va, men gick bra att åka ändå..
Kommer inte ihåg om det hände så mycket efter vi kom hem, men tror inte det.. Kom hem ganska så sent!

Onsdag:
Gick upp kl.7 för att gå och passa brorsungarna till F och lämna dom på dagis... Blev en lugn morgon med frukost och Disney Film. Sen va det påkläddning och promenad till dagis.. Gick jätte bra och söta va dom!:o) Det är en flicka på 3 år till sommaren och en pojke på 5 år till sommaren. Bägge kallar mig Tante Linda (Tante= Moster/Faster på Norska) och det låter så sött när dom säger så.. Nästan så att man smälter.
Sen började vi jobba lite, men efter 45min så gick mina ögon i kors så jag va tvungen o gå in o lägga mig "en stund"..
Vaknade 3 timmar senare.. :o)
Skulle då egentligen jobba lite till men gjorde något annat som jag inte kommer ihåg nu...
Min väninna M kom hit på lite middag o mys. Blev att hon stannade här över natten.

Torsdag:
Sov länge som vanligt..
Men jobbade lite längre idag..
Åkte in till stan o möte upp min blivande chef!! Jag FICK jobbet och dessutom HELTID!! Mooohhahahaha
Börjar jobba den 1 April men med upplärning veckan innan.. Så nu kan jag ha "semester" med gott samvete kan man säga!:o)  Är egentligen lite splittrad till detta jobb, för egentligen så har jag ingen lust o stå o jobba till kl.23 två gånger i veckan, för man har två kvällspass i veckan och jobbar varannan helg..Resten e dagpass 7-15 o 12-20.. Jag har ju ca.45 min reseväg till o från jobbet med buss.. så det blir VÄLDIGT sent man kommer hem dom kvällarna. :o(  Men just nu får jag bara tänka MONEY.. För det e något jag verkligen behöver NUUUUUUUUUUUU!!!
På kvällen gick jag och älsklingen ut o åt middag.. Sen möte vi upp gänget för veckans Quiz på puben! Blev lite för många öl på sambon denna kväll.. så när vi kom hem va inte jag den gladaste flickvännen han kunde haft!
Ps. Ringde mamma och berättade att jag hade fått mig jobb idag. Men skojade lite med henne o sa att jag hade fått jobb som strippa.. Och världens bästa mamma sa så här då: "Ja, men det ger ju bra betalt så då kommer du tjäna bra!" Sötaste mamma EVER, alltid så lojal!! <3

Fredag:
Jobbat lite..
Åkte in till stan på kvällen o möte godaste E o M.. Vi satte oss på Friday`s o åt o drack lite. Väldigt trevligt.. Alltid mysigt o träffa min tjejer...  Sen följde E med mig hem o övernattade! Jag e ju såå himla rädd av mig o vågar inte sov ensam när sambon jobbar.. :o) Världens bästa E ställer alltid upp... Glad i deg jenta mi!! <3

Ja det va dessa dagarna...

Skriver om resten av veckan senare...

puss och haj....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback