Japp Japp...

Hej min Blogg och alla er som kommer att läsa denna!

JA då va det gjort... JAG har skaffat mig en blogg!! Har funderat läääänge på om jag ska skaffa mig en.. Så nu när jag satt här ensam mitt i natten så tog jag beslutet. Nu får vi se om detta blir en långvarig visit eller bara ett litet vikariat. Andledningen att det har tagit så lång tid e för jag har nog som så många andra ställt frågan till sig sjäv om man vill lämna ut sig till hela världen!? Men har sagt till mig själv att nu tar jag bara allt som det kommer, så får vi se hur mycket snaska jag lämnar ut till er. ;o) Vill ha denna blogg som en liten dagbok till mig själv och för att kunna få respons på saker man kommer att skriva om. Alltid kul med tips och åsikter :o)

Tänkte börja med lite oskyldig info. om mig:

Namn: Linda
Årgång: 81:a
Civiltillstånd: Sambo med min F
Bor: I Oslo
Barn: Nope, men finns i tankarna ;o)
Jobb: Nope, inte än... :o(
Intressen: Matlagning,Dans,Party,Musik,Kläder,Resor,Träning,ja och mycket annat ni kommer få läsa här inne...

VÄLKOMNA IN!!

This i ME!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback